KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya

  • masa pelepasan:2022-10-30 12:14:10
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:520
  • Penerangan pantas:

    Kenscoff,Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persi

Kandungan artikel

Performasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, proses pemasangan wayar, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, proses pemasangan umum ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.

Segel kebocoran minyak

KenscoffPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part,KenscoffHarga 2000 KVA pengubah jenis kering, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

ZugGaris sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.


KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi,KenscoffParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkan, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,KenscoffBilik pengubah jenis kotak, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

NyahkiraPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Dipersediakan dengan pengawal suhu pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:


KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Perbaikan kualitiApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Ia boleh dilihat dari atas yang dari perspektif penyimpanan kuasa, dalam beberapa kes, pengubah & ldquo; Kuda kecil menarik kereta kecil & rdquo; Tidak dapat membandingkan dengan & ldquo; Middle car & rdquo;, Walaupun kurang dari & ldquo; Great Lars, naga kecil & rdquo; Oleh itu, kehilangan muatan penuh dan muatan pengubah mesti dianggap dalam pengiraan, dan keputusan boleh dibuat dengan betul dalam terma pengurangan kuasa atau penggunaan kuasa. Menurut korelasi antara kadar muatan dan kapasitas penukar: . Kadar muatan penukar dan simpanan kuasa akan dibawa ke dalam formula: indeks muatan penukar, iaitu, muatan operasi dan kapasitas nilai penukar . Sekarang ia diperlihatkan oleh contoh bahawa kedua- dua sisi elektron akadacal menyentuh jenis tanah kaki kaki mencari turunan P, dan kemudian mengurangkan kehilangan kuasa aktif penukar kuasa besar dari kehilangan kuasa aktif penukar kapasitas kecil: iaitu, formula dikurangkan Indeks muatan adalah indeks muatan apabila kehilangan operasi pengubah kecil dan kadar besar, dan kadar besar apabila kehilangan tembaga khusus sama dengan kehilangan besi.

Penukar jenis kering

KenscoffApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran

ArekaMaklumat produk lain
  • Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

    Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

  • Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

    Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

  • San FranciscoItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara memilih mana yang lebih baik

    San FranciscoItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara memilih mana yang lebih baik

  • CrossnoPlatform angkat hidraulik 8-meterApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluara

    CrossnoPlatform angkat hidraulik 8-meterApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluara

  • CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

    CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

  • PerugiaJembatan boarding tetap tanahBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

    PerugiaJembatan boarding tetap tanahBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

  • PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

    PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

  • PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • segera:Peringatan: Maklumat KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya memberi anda KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya oleh syarikat kami, perkhidmatan KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya. KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KenscoffPengendali pengubah jenis keringApa masalahnya, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!