TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri

  • masa pelepasan:2022-11-02 08:19:58
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:315
  • Penerangan pantas:

    Traun,Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, da

Kandungan artikel

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering,TraunVideo produksi pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

TraunPenukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Penghakiman cacat pengubah kuasa

OvarCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.


TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri



Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa,TraunHarga pengubah jenis kering 1000 KVA, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu,TraunPengubah kuasa 4000kva, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Selamat datang panggilanIa termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Apabila memeriksa inti hook proses tumpukan inti dan piawai kualiti, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Garis produkSolusi bunyi pengubah jenis kering

Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;

Dry type transformer factory

TraunSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

ArekaMaklumat produk lain
  • PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

    PadebornPlatform penangkapan jenis keretapi panduan luarPembangunan jenama yang baik

  • PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

    PadebornPlatform mengangkat bebas halangan menegakPerkara yang perlu anda ketahui mengenai pemasanga

  • AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

    AserriKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanApakah komposisi kimia dari

  • GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

    GyulaPlatform angkat hidraulik manualLangkah penyimpangan keseluruhan

  • GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

    GyulaTrain boarding bridgeFaedah yang diketengahkan

  • GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

    GelsenkirchenJembatan naik mudahTerangkan teknologi pemprosesan bersama

  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

    GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

  • segera:Peringatan: Maklumat TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri memberi anda TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri. TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TraunTanda pengubah jenis keringProspek pembangunan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!