Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran

  • masa pelepasan:2022-11-02 15:02:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1402
  • Penerangan pantas:

    Staryya Darohi,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten as

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Segel kebocoran minyak

Staryya DarohiPada kuasa bernilai,Staryya DarohiPenukar jenis kering 100 kW,Staryya DarohiGrid Negara Transformer, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Bandar ChangzhouKebocoran minyak di flange looper

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih,Staryya DarohiPengubah jenis kotak, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasa

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Jabatan jualanPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemah

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Kualiti yang hebatkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Transformer

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

ArekaMaklumat produk lain
  • LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

    LeonIndustrial rail type lifting platformParameter teknikal densitometer tulang

  • LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

    LeonTingkat kedua lif kecil rumah tanggaInovasi yang berkesan untuk mengubah strategi landskap

  • NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

    NaranjoKonfigurasi perlindungan pengubah jenis keringApakah cara untuk menilai kelayakan

  • ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

    ZalaegerszegPlatform penangkapan hidraulik 15 meterSebut harga

  • ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

    ZalaegerszegJembatan naik bimbitApakah kaedah pengurangan getaran

  • MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

    MaastrichtTekanan hidraulik paksi naik bimbitKursus kerja

  • MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

    MaastrichtJambatan naik bimbit 8 tonStatus pasaran industri

  • MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

    MaastrichtVilla Home ElevatorSkim pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran memberi anda Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran oleh syarikat kami, perkhidmatan Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran. Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Staryya DarohiBerapa harga pengubah 2000kVAMasalah luar biasa yang dihadapi pasaran, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!