Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan

  • masa pelepasan:2024-04-18 11:25:37
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:442
  • Penerangan pantas:

    Songqi Baru,Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.Dengan pembangunan

Kandungan artikel

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti, lif kargo hidraulik bermain peran penting dalam operasi ketinggian tinggi. Lif kargo hidraulik beroperasi ke atas dan ke bawah, jalan kaki, jembatan pelayar, pintu masuk dan keluar stesen kereta api, koridor bangunan rumah, dan bangunan koridor yang boleh menyelesaikan secara keseluruhan masalah penangkapan sukar di tempat awam. Produk kami tidak memerlukan lubang, lubang, atau bilik komputer dan bebas dari bunyi, ruang, dan pemeliharaan sering. Ia selamat dan dipercayai. Syarikat kami bergantung pada kualiti produk yang dipercayai dan perkhidmatan selepas menjual yang baik untuk melayani anda sepenuhnya. Platform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Parameter spesifikasi platform angkat hidraulik bagi orang cacat -; gt; Sumber kuasa: Penampilan umum: mm&kali; mm× L (saiz plat asas angkat tinggi besar: mm (panjang)&kali; mm (lebar)

Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagar

SongkhlaAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik, lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru


Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan



Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

When the oil, gearbox, transfer case, drive axle, winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature,Songqi BaruLarge fixed lifting platform, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index, low condensation point and good performance, otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?

Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak

Perbaikan kualitiBawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.

Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licin


Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan



Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

kualiti tertinggiKemampuan untuk menyelesaikan fungsi ini, bagaimana untuk menggabungkan dan konfigur mekanisme ini, bahan apa yang patut digunakan untuk setiap bahagian peralatan, dan bagaimana untuk mengatur pemasangan dan penyahpepijatan peralatan. Selain itu,Songqi BaruPlatform angkat hidraulik diletak silinder, sumber kuasa yang patut digunakan, kaedah penghantaran apa yang patut digunakan, sama ada parameter teknik betul, dan keperluan produk. Semua aspek tarikan adalah tidak diperlukan, Semuanya mesti dijalankan pertimbangan yang ketat dan berhati-hati. Dengan pembangunan cepat teknologi, terdapat semakin banyak jenis platform angkat dalam kehidupan harian kita yang biasa ialah platform angkat aluminum ikatan jadi, apa prinsip platform angkat aluminum ikatan? Berikutnya, mari kita perkenalkan diri kepada anda.

Sambungan bekalan kuasa untuk operasi penangkapan produk mempengaruhi penggunaan biasa produk di masa depan. Oleh itu, dengan bantuan pegawai teknikal penghasil, perlu melakukan pengamatan eksperimental mengenai prestasi berbagai-bagai produk semasa operasi penangkapan untuk melihat jika keputusan yang dijangka boleh dicapai.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.

Songqi BaruSaiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Kebocoran berlaku kerana melepaskan, getaran, pemprosesan dan kerosakan lain adalah sukar untuk dikesan semasa pemasangan dan penyahpepijatan, tetapi disebabkan getaran dan kesan semasa proses operasi, kerosakan ini dikesan, terbukti sebagai bocoran minyak (air). Oleh itu,Songqi BaruPlatform mengangkat pelukis, kebocoran cenderung berlaku semasa masa berjalan masuk. Kasihan disebabkan kekurangan muatan kecil komponen yang baru terkumpul dan kesulitan dalam memastikan keseluruhan kebebasan muatan disebabkan pemasangan dan sebab lain, minyak (lemak) tidak mudah untuk membentuk filem minyak seragam di permukaan pecahan untuk mencegah pakaian. Ini mengurangkan efisiensi dan menyebabkan pemakaian awal yang tidak normal komponen. Dalam kes-kes yang berat, ia boleh menyebabkan goresan atau gigitan pada permukaan tegangan pemasangan ketepatan, yang menyebabkan kesilapan.

Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore

ArekaMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan memberi anda Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan oleh syarikat kami, perkhidmatan Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan. Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Songqi BaruPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriCara mengurangkan keparahan kemalangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!