CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl

  • masa pelepasan:2024-04-24 19:03:17
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:99
  • Penerangan pantas:

    Csongrad, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke d

Kandungan artikel
muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang ia mesti dibuang dengan segera.

Semasa operasi tahap angkat ketiga, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

CsongradPemilihan titik pickup getaran merujuk kepada titik tempatan sensor yang digunakan untuk mengukur amplitud getaran bagi bahagian kerja. Menurut GB/T-, sensor pemecut patut ditempatkan pada bahagian kerja dengan ketepatan tertentu dan amplitud besar, dan arah ujiannya patut disesuaikan untuk menegakkan ke pesawat di mana zon efektif mod getaran ditempatkan. Mengingat struktur kompleks bagi bahagian kerja asas mengangkat dan ketinggian tiap-tiap komponen, titik penangkapan getaran ditetapkan dalam kawasan tebal di tengah komponen.

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

PelhrimovI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Sila rujuk ke manual arahan untuk menyimpan dan menyimpan lif untuk semak momentum rem

Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanik


CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan,CsongradJembatan naik bimbit, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, seperti tombol penerbangan fotoelektrik dan butang operasi boleh ditetapkan pada setiap tingkat dan bangku kerja platform untuk mencapai berbilang-titik.

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.

tawaranApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan

Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerlukan perhatian



Sebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

produk baruSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.

Sama ada rawatan penuaan getaran telah mencapai keputusan boleh dihukum berdasarkan kaedah pengamatan lengkung parameter.

Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

CsongradSemak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan,CsongradPlatform penunggang jenis trek panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik,CsongradPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.


ArekaMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl memberi anda CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl oleh syarikat kami, perkhidmatan CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl. CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CsongradPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiPerkara-perkara yang biasanya diperlukan memerl, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!